PROJEKTOWANIE WNĘTRZ TO MOJA PASJA ...

Skończyłam Wydz. Architektury na Politechnice Krakowskiej, z wynikiem bdb.
Doświadczenie w zakresie architektury wnętrz zdobywałam w świetnych firmach. Pierwszą z nich była warszawska firma "januszkiewicz i szmidt", która sprowadzała desingerskie meble najlepszych projektantów, potem "mix-meble" i "estima"...
Od trzech lat mam własną firmę "ARCHIPERFEKTA" , pracuję z klientem indywidualnie, zawsze uwzględniam ludzkie marzenia i wizje.
NA MOIM BLOGU ZNAJDZIECIE:
WIZUALIZACJE POMYSŁOW WNETRZ ( PO STRONIE LEWEJ)
PROJEKTY ZREALIZOWANE ( PO STRONIE PRAWEJ)
I ROZNE CIEKAWOSTKI, NOWOSCI JAKO POSTY

wyceniam projekty indywidualnie, po przesłaniu drogą mailową rzutów pomieszczeń .orientacyjna cena za 1 mkw projektowanej przestrzeni to ok. 100-150 zł netto


wtorek, 7 lutego 2012

SCHABBY CHIC

PROJeKTUJE W RÓŻNYCH STYLACH, CHOCIAŻ JEDNAK NAJBARDZIEJ KOCHAM NOWOCZENOŚĆ I PROSTOTĘ, ALE TYM RAZEM ŚWIAT BAJEK, KORONEK, KWIATÓW ...SCHABBY CHIC
W KRAKOWSKIEJ KWIACIARNI ( C.H ZAKOPIANKA)
projekt powstał pod koniec 2011 roku

aby wycenić wstępnie projekt mieszkania, domu lub inne dzwoń do
ARCHITEKTA 0 608 69 08 05 MAŁGORZATA BIENIEK




JESZCZE PRZEZ KILKA CHWIL W KWIACIARNI WISZĄ MOJE DWA OBRAZY
PIWONIA I CAMELIA , SREBRNA I ZŁOTA...


4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe inspiracje, w moim guście! Chętnie zrobiłbym podobną realizację remontu lub wykończenia mieszkania, to daje wiele satysfakcji. Pozdrawiam, Rafał z baltic-development.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie jak najbardziej na plus. Świetny projekt.
    Ile lat już się tym zajmujesz? Według mnie takie połączenia wymagają wielkiej kreatywności i doświadczeń.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń